Welkom op dé website voor al uw creatieve materialen !
Van Institutionele markt (grootverbruikers als kinderopvang,
scholen en zorginstellingen) tot particulier

Durable rope macramegaren/haakgaren 5mm 250gram 75 meter zwart 325 kopen?

Artikelnr: 317712 1  Bol
Durable rope macramegaren/haakgaren 5mm 250gram 75 meter zwart 325 kopen?

Productbeschrijving Durable rope macramegaren/haakgaren 5mm 250gram 75 meter zwart 325

Durable Rope - Dit lekkere chunky garen bestaat uit allemaal losse draden die licht getwijnd zijn. Dit koord is een 5mm enkel gedraaid koord wat bestaat uit 108 gerecycled katoenen draadjes. Hierdoor is het garen mooi uitkambaar en zijn er mooie kwasten, veren en franjes mee te maken. Het garen is perfect voor Macramé, maar ook haken is zeker mogelijk. Gave wandhangers, kussens, kleden, onderzetters, alles is mogelijk en met een paar projecten is het interieur omgetoverd in een boho chic paleis.

Naalddikte: 6 - 8 mm | Gewicht: 250 gr. | Lengte: 75 m | Samenstelling: 70% recycled katoen en 30% recycled polyester

Durable Rope

Aantal: