Welkom op dé website voor al uw creatieve materialen !
Van Institutionele markt (grootverbruikers als kinderopvang,
scholen en zorginstellingen) tot particulier

WIE ZIJN WIJ?

Het familiebedrijf LTC-Leiden B.V. (v/h Leidse Textiel Centrale) is in 1933 is opgericht door Dhr. H.A. Braakman. Destijds is begonnen met een breed assortiment (handwerk)stoffen en fournituren, welke voornamelijk aan kloosters en (nijverheids)scholen werd uitgeleverd.

In de loop der jaren is het assortiment uitgebreid met vele andere productgroepen en kwam er een papieren catalogus. Naast de kloosters en scholen zijn de doelgroepen daarmee in de loop der jaren uitgebreid en vonden vele klantgroepen binnen de institutionele markt hun weg naar LTC-Leiden. In ruim 80 jaar tijd is LTC-Leiden op deze manier uitgegroeid tot hét toonaangevende bedrijf in de creatieve sector.

Dankzij de snelle leveringen, hoge uitleveringsgraad, klantgrichte service en de gunstige prijs-/kwaliteitverhouding is LTC-Leiden de vaste leverancier voor vele duizenden afnemers in Nederland en België. Het ruime assortiment van een kleine 10.000 artikelen wordt uit voorraad geleverd en en biedt genoeg keuze voor:

• De Kinderopvang
  • Het onderwijs
  • De gezondheidszorg
  • Welzijn
  • Sociaal Culturele Sector
  • Vele andere instellingen, stichtingen en/of clubs waarbij creativiteit een rol speelt
  • Particulieren

3e Generatie

Inmiddels staat de derde generatie aan het roer van het bedrijf. De ideale mix van ruim 80 jaar ervaring, uitstekende logistiek en een jong vooruitstrevend team medewerk(st)ers vormt het succes van LTC-Leiden en zorgt ervoor dat klanten met plezier bij LTC-Leiden terug blijven komen.

Florian Braakman
Commercieel Directeur

Bezoek ook onze showroom

Afhaal- en Outletcentrum
W. Barentszstraat 11-13
2315 TZ LEIDEN Route

Maandag 13.00 u tot 17.00 u.
Di t/m Vr    9.00 u tot 17.00 u.

Bezorging

> Minimum orderbedrag € 10,-
> Verzendkosten € 5,95
> Boven € 99,- gratis verzending